سروری بلخابی

این وبلاک سعی میکند باموضوعات ، خبری ، اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی ، حوادث درخدمت خوانندگان عزیز باشد

سروری بلخابی

این وبلاک سعی میکند باموضوعات ، خبری ، اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی ، حوادث درخدمت خوانندگان عزیز باشد

سروری بلخابی

ما دراین وبلاک سعی میکنیم با مطالب قابل استفاده وبکردرخدمت شماباشیم

داکتر اشرف غنی احمدزی امروز در یک نشست خبری حضور یافت تا مواضع دسته انتخاباتی اش را درباره تازه ترین مسایل در پیوند با بحران انتخاباتی بیان کند. داکتر اشرف غنی احمدزی گفت که آن ها فضای اتهام و تهدید را نمی پذیرند.



اشرف غنی احمدزی گفت: " فضای اتهام و تهدید و پیشنهاد های خارج از قانون مورد قبول ما نیست، ما باورمند به شفافیت انتخابات هستیم، از تفتیش آرا استقبال می کنیم، اما این کار نباید سبب تاخیر در اعلام نتایج شود.

"

یکی از مهم ترین خواست های این ستاد انتخاباتی اعلام نتایج نخستین به روز دوشنبه است، اشرف غنی احمدزی باور سناتوران امریکایی را در باره بحران انتخاباتی این گونه فشرده می سازد." باور سناتوران این بوده است که عبدالله عبدالله دوباره وارد روند خواهد شد و این کار مورد استقبال ما قرار می گیرد."

اما ستاد انتخاباتی عبدالله عبدالله هم چنان بر موقف اش پا بر جاست، این دسته انتخاباتی می گوید تا هنگامی که آرای سفید از آرای سیاه جدا نشود، نه اعلام نتایج نخستین برای این ستاد پذیرفتنی است و نه هم وارد روند انتخابات خواهند شد.

مجیب الرحمان رحیمی سخنگوی ستاد انتخاباتی عبدالله عبدالله گفت: " باور ما این است که آرایی که در کمیسیون به ثبت رسیده اند در آن آرای تقلبی هم است و باید رسیده گی شود و در صورتی که به آن رسیده گی نشود، ما اعلام نتایج ابتدایی را نمی پذیریم و تا به حال شامل پروسه هم نشدیم."

یکی از جدی ترین تلاش های دیگر برای حل بحران انتخابات این است که دسته های انتخاباتی عبدالله عبدالله و اشرف غنی احمدزی با هم گفتگو کنند. گفته شده است که در این گفتگو ها دو معاون رییس جمهور کرزی نیز قرار بود شرکت داشته باشند.

هر دو دسته انتخاباتی امیدوار استند که این گفتگو ها نتیجه بخش باشند.

اکنون همه چشم ها به نتیجه همین گفتگو ها دوخته شده اند، مردم آرزو دارند که این گفتگو ها انتخابات را به سویی بکشند که نتیجه آن همه پذیر باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۶
mohammadaziz sarvari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی